بهترین موتورهای جستجو
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بهترین موتورهای جستجو
نوشته شده در یک شنبه 15 دی 1398
بازدید : 70
نویسنده : امیر روزی طلب

بهترین موتورهای جستجو | برترین موتورهای جستجو

همه ما در دنیای وب برای یافتن پاسخ پرسش های خودمان از موتورهای جستجو استفاده کرده ایم.بدون شک گوگل جزء اولین و بهترین موتورهای جستجو در دنیا قرار دارد.اما سایت هایی دیگری نیز هستند که شاید جز بهترین موتورهای جستجو نباشند ولی هر کدام از آن ها برای کاربرانشان راضی کننده اند.
در این مقاله ما ( طراحی سایت وب داران ) به معرفی موتور های جستجو و بهترین موتورهای جستجو می پردازیم. 

بهترین موتورهای جستجو
10 مورد از بهترین موتورهای جستجو در زیر مشخص شده است که 4 مورد اول برترین و پرکاربردترین موتورهای جستجو می باشند.

 موتور جستجوی گوگل ( Google.com )
این سایت که در سال 1998 میلادی توسط دو برنامه نویس سرگئی برین و لری پیج تأسیس شده است اکنون عنوان بهترین موتور جستجو دنیا را به خود اختصاص داده است.در سایت الکسا نیز گوگل در جایگاه اول قرار دارد.روزانه بیش از هزار عنوان و بیش از 85% از جستجو های دنیا توسط کاربران مختلف در این سایت انجام می شود.البته در جستجو روی موبایل و تبلت باز هم گوگل در رتبه اول و بیش از 92% جستجو ها را به خود اختصاص داده است.

 

موتور جستجوی یاهو ( Yahoo.com )
این موتور جستجو در سال 1995 توسط شرکت یاهو راه اندازی شد و بعد از 16 سال یعنی در اکتبر 2011 توسط بینگ ، باز طراحی شد.این موتور جستجو با کسب مجموع 6.42% از کل جستجو ها به عنوان دومین موتور جستجوی دنیا شناخته می شود.همچنین این موتور جستجو به عنوان جستجوگر پیشفرض مرورگر فایرفاکس تعریف شده است.

موتور جستجوی بینگ ( Bing.com )
بینگ یکی از موتور های جستجویی است که بیشترین رقابت را با گوگل دارد.این موتور جستجو در سال 2009 میلادی توسط شرکت بزرگ مایکروسافت رو نمایی شد که البته قبل تر با نام های لایو سرچ ، ویندوز لایو سرچ یا ام اس ان سرچ شناحته می شد.ویژگی های پیشنهاد جستجو در هنگام تایپ و نمایش جستجو های مرتبط به موضوع جستجو شده برای اولین بار توسط این سایت ارائه شد.

اما با وجود این امکانات باز هم بینگ نتوانست کاربران خود را متقاعد کند که این موتور جستجو می تواند نتایج بهتری نسبت به گوگل ارائه بدهد!

موتور جستجوی اسک (Ask.com)
سرویس جستجوی اسک در سال 1995 توسط گرت گرونر نوشته شد.این سرویس قبلا با عنوان ask jeevers شناخته می شد و تقریب 3% سهم جستجو های دنیا را دزیافت می کند.نتایج به دست آمده در جستجوی این سایت معمولا از گوگل و یاهو و بینگ ضعیف تر است.جالب است بدانید که تا قبل از رونمایی گوگل این سایت یکی از بهترین و پر طرفدارترین موتور های جستجو دنیا بوده است.

ادامه مطلب در لینک زیر ..!!!!

https://webdaran.com/best-search-engines/




:: برچسب‌ها: آموزش , آموزش سايت , آموزش طراحي سايت , آموزش طراحي , آموزش ساخت سايت , آموزش ديجيتال مارکتينگ , آموزش بازاريابي , آموزش بازاريابي آنلاين , ديجيتال مارکتينگ , آموزش سئو , آموزش سئو سايت , آموزش بهينه سازي , آموزش بهينه سازي وب سايت , آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: